Red and White and Blue and Gold Aoife Lyrics


Red & White & Blue & Gold Lyrics – Aoife O'Donovan

Singer: Aoife O'Donovan
Title: Red & White & Blue & Gold

Red and white and blue and gold
I wanna wait for the water to touch my toes
On the beach it's the Fourth of July
I wanna wait for the fire to burn my eyes

Come on, sit next to me
Bury my feet, bury my feet in the sand
There's a hole and it's twelve miles deep
I dug it with my hands

Come on, lie next to me
I'll sing you to sleep, I'll sing you to sleep
There's a band on the boardwalk, you're tapping your feet
But I'm too drunk to dance

Black and blue all on my face
I wanna follow you home, I wanna see your place
I wanna take you in my arms and float down a river with you
I wanna buy the farm

Come on, let's run away
Baby let's go, let's go
There's a southbound train pulling out at nine
Leave this jukebox joint behind

Come on, let's have one more
I don't wanna go, I'm not ready to go
I'm scared of the way that my heart gets sore
Wondering if you're mine

Come on, let's jump in
The water is cold, it's gonna be cold
But the feeling I get when you touch my skin
Hmm, it makes me bold

Come on, let's kiss
In the July sun beneath the July sky
Oh the feeling I get when you pass me by
Red and white and blue and gold

I wanna wait for the water to touch my toes
It's the Fourth of July
I wanna wait for the fire to burn my eyes
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can purchase their music thru          Amazon Music          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Earth, Wind & Fire - Magic Mind
Archive - Take My Head

Red & White & Blue & Gold – Terjemahan / Translation

Merah dan putih dan biru dan emas
Saya ingin menunggu air menyentuh jari kaki saya
Di pantai itu yang keempat Juli
Saya ingin menunggu api membakar mataku

Ayo, duduk di sebelahku
Kubur kakiku, kubur kakiku di pasir
Ada lubang dan itu dua belas mil dalam
Saya menggali dengan tangan saya

Ayo, berbaring di sebelahku
Aku akan menyanyikanmu tidur, aku akan menyanyikanmu untuk tidur
Ada band di boardwalk, Anda mengetuk kaki Anda
Tapi saya terlalu mabuk untuk menari

Hitam dan biru semuanya di wajahku
Saya ingin mengikuti Anda pulang, saya ingin melihat tempat Anda
Aku ingin membawamu ke lenganku dan melayang menyusuri sungai bersamamu
Saya ingin membeli pertanian

Ayo, mari kita lari
Bayi Ayo Pergi, Ayo Pergi
Ada kereta selatan yang menarik sembilan
Tinggalkan Jukebox ini bersama

Ayo, mari kita punya satu lagi
Saya tidak ingin pergi, saya belum siap untuk pergi
Saya takut dengan hati saya sakit
Bertanya-tanya apakah Anda milikmu

Ayo, mari kita lompat
Airnya dingin, itu akan dingin
Tetapi perasaan yang saya dapatkan ketika Anda menyentuh kulit saya
Hmm, itu membuatku berani

Ayo, ayo cium
Di Sun Juli di bawah langit Juli
Oh perasaan yang saya dapatkan ketika Anda melewati saya
Merah dan putih dan biru dan emas

Saya ingin menunggu air menyentuh jari kaki saya
Ini keempat Juli
Saya ingin menunggu api membakar mataku
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Aoife O'Donovan – Red & White & Blue & Gold

Kindly like and share our content. Please follow our blog to get the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

Aoife O'Donovan - Red & White & Blue & Gold [Official Video]

benedictrusequithe78.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-aoife-odonovan-red-white-blue-gold/

0 Response to "Red and White and Blue and Gold Aoife Lyrics"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel